Cenotvorba

s vášňou pre kozmetiku a vzdelanie - seminár pre kozmetičky

Najkomplexnejší seminár o cenách a ako si ich správne určiť s ohľadom na vlastné výdavky, vzdelanie či najbližšiu konkurenciu a zároveň ako ceny ovpyvňujú dizajn salónu a kde vlastne hľadať svojho ideálneho klienta.

Správne si určiť svoju cenu je základom úspešného salónu a nevyhorenia. Poďme sa spoločne na to pozrieť, lebo určiť si cenu iba podľa konkurencie je najrýchlejšia cesta ako rýchlo skrachovať.

Okrem správnej cenotvorby sa pozrieme na celkový koncept salónu, ako je v súlade s cenotvorbou. Povieme si o dizajne salónu a základoch marketingu pre Váš salón, lebo jedno bez druhého nefunguje.



Seminár sa skladá z 3 celkov, ktoré sú medzi sebou úzko prepojené. Nedá sa rozprávať o jednom celku bez toho aby sme si nepovedali aj o druhom a ako sa navzájom tieto aspekty ovplyvňujú.

  • dizajn a koncept salónu
  • základy marketingu
  • cenotvorba


Dizajn a koncept salónu:

Kozmetický salón je pre klientky miestom pre únik z reality, miesto, kde zabudnú na svoje každodenné starosti, ale zároveň má byť pre kozmetičku príjemným miestom na prácu. Povieme si o ideálnom riešení priamo pre Vás, tak, aby bol dizajn v súlade s Vami, s Vašimi službami a aby bol uveriteľný aj z pohľadu kvality ponúkaných služieb. A zároveň si rozoberieme aj prečo salóny "všetky služby pre každého" to dnes majú veľmi ťažké a ako z toho von.

Základy marketingu:

Salón bez klientov je len smutná miestnosť.  Na seminári sa dozviete, ako sa hľadá ideálny klient, kde sa taký klient hľadá, čo všetko je k tomu potrebné a kto vlastne je Váš ideálny klient. Povieme si o základoch marketingu, lebo každý salón potrebuje svojho klienta, aby prežil.

Cenotvorba:

Začínate s kozmetikou a neviete ako si nastaviť cenu ošetrenia? Pozreli ste si salóny vo Vašom okolí a povedali ste si, ja začínam, tak si dám o 5€ menej ako moja najlbižšia konkurencia? Alebo už 5 rokov pracujete stále za tie isté ceny, máte plný diár, ale na konci mesiaca ledva prežívate a už Vás to ani nebaví?

Správne si nastaviť cenu je nesmierne dôležité pre správne a dlhodobé fungovanie salónu. Cena za ošetrenia musí zohľadňovať  Vaše osobné potreby, Vašu úroveň vzdelania a "hrať dokopy aj s Vaším konceptom salónu. A kedy je vhodné zdvíhať ceny.

Toto sú tri základné piliere seminára o Cenotvorbe a koncepte salónu, ale popritom sa dozviete omnoho viac. Napríklad aj na to, ako si zostaviť cenník tak, aby klient neskončil v rozhodovacej paralýze a využijeme pri tom aj poznatky z behaviorálnej psychológie.

Tento seminár je svojím obsahom najkomplexnejším na našom trhu a informácie v ňom sú založené aj na praktických skúsenostiech s vedením kozmetického salónu.

Všeobecných rád je na internete veľa, tento seminár je interaktívny a osobný, poradenstvo na ňom reflektuje Vašu konkrétnu situáciu a práve preto bude vždy iba offline.


Pre koho je seminár určený?

  • pre všetky kozmetičky, ktoré si otvárajú svoj vlastný salón krásy a nevedia ako si majú naceniť svoje služby
  • pre všetky kozmetičky, ktoré sú na pokraji vyhorenia z neustále prázdnej peňaženky
  • pre všetkých, ktorí by si chceli v budúcnosti otvoriť vlastný salón krásy a chcú sa na to dôkladne pripraviť

Téma seminára

  • AKO SA SPRÁVNE OHODNOTIŤ
  • AKO SI SPRÁVNE NASTAVIŤ CENY V SALÓNE
  • AKÚ ÚLOHU V TOM HRÁ KONCEPT SALÓNU
  • KDO JE VÁŠ IDEÁLNY KLIENT A KDE HO HˇLADA´T
  • AKÉ NÁSTROJE PROPAGÁCIE SÚ DNES DOSTUPNÉ
  • AKO SI ZOSTAVIŤ CENNÍK V SALÓNE
  • AKO UCHOPIŤ DIZAJN SALÓNU S MAŤ HO V SÚLADE S CENNÍKOM A KONCEPTOM
  • A mnoho ďaľších praktických tipov z praxe

Miesto konania


Ľanová 10, Bratislava

10:00 - 16:00

Cena

149€

Vrátane občerstvenia a všetkých materiálov.



Prihláška na seminár