Cenotvorba
s vášňou pre kozmetiku a vzdelanie - seminár pre kozmetičky
Najkomplexnejší seminár o cenách a ako si ich správne určiť s ohľadom na vlastné výdavky, vzdelanie či najbližšiu konkurenciu a zároveň ako ceny ovpyvňujú dizajn salónu a kde vlastne hľadať svojho ideálneho klienta.
Správne si určiť svoju cenu je základom úspešného salónu a nevyhorenia. Poďme sa spoločne na to pozrieť, lebo určiť si cenu iba podľa konkurencie je najrýchlejšia cesta ako rýchlo skrachovať.
Okrem správnej cenotvorby sa pozrieme na celkový koncept salónu, ako je v súlade s cenotvorbou. Povieme si o dizajne salónu a základoch marketingu pre Váš salón, lebo jedno bez druhého nefunguje.
Seminár sa skladá z 3 celkov, ktoré sú medzi sebou úzko prepojené. Nedá sa rozprávať o jednom celku bez toho aby sme si nepovedali aj o druhom a ako sa navzájom tieto aspekty ovplyvňujú.
- dizajn a koncept salónu
- základy marketingu
- cenotvorba
Dizajn a koncept salónu:
Kozmetický salón je pre klientky miestom pre únik z reality, miesto, kde zabudnú na svoje každodenné starosti, ale zároveň má byť pre kozmetičku príjemným miestom na prácu. Povieme si o ideálnom riešení priamo pre Vás, tak, aby bol dizajn v súlade s Vami, s Vašimi službami a aby bol uveriteľný aj z pohľadu kvality ponúkaných služieb. A zároveň si rozoberieme aj prečo salóny "všetky služby pre každého" to dnes majú veľmi ťažké a ako z toho von.
Základy marketingu:
Salón bez klientov je len smutná miestnosť. Na seminári sa dozviete, ako sa hľadá ideálny klient, kde sa taký klient hľadá, čo všetko je k tomu potrebné a kto vlastne je Váš ideálny klient. Povieme si o základoch marketingu, lebo každý salón potrebuje svojho klienta, aby prežil.
Cenotvorba:
Začínate s kozmetikou a neviete ako si nastaviť cenu ošetrenia? Pozreli ste si salóny vo Vašom okolí a povedali ste si, ja začínam, tak si dám o 5€ menej ako moja najlbižšia konkurencia? Alebo už 5 rokov pracujete stále za tie isté ceny, máte plný diár, ale na konci mesiaca ledva prežívate a už Vás to ani nebaví?
Správne si nastaviť cenu je nesmierne dôležité pre správne a dlhodobé fungovanie salónu. Cena za ošetrenia musí zohľadňovať Vaše osobné potreby, Vašu úroveň vzdelania a "hrať dokopy aj s Vaším konceptom salónu. A kedy je vhodné zdvíhať ceny.
Toto sú tri základné piliere seminára o Cenotvorbe a koncepte salónu, ale popritom sa dozviete omnoho viac. Napríklad aj na to, ako si zostaviť cenník tak, aby klient neskončil v rozhodovacej paralýze a využijeme pri tom aj poznatky z behaviorálnej psychológie.
Tento seminár je svojím obsahom najkomplexnejším na našom trhu a informácie v ňom sú založené aj na praktických skúsenostiech s vedením kozmetického salónu.
Všeobecných rád je na internete veľa, tento seminár je interaktívny a osobný, poradenstvo na ňom reflektuje Vašu konkrétnu situáciu a práve preto bude vždy iba offline.
Pre koho je seminár určený?
- pre všetky kozmetičky, ktoré si otvárajú svoj vlastný salón krásy a nevedia ako si majú naceniť svoje služby
- pre všetky kozmetičky, ktoré sú na pokraji vyhorenia z neustále prázdnej peňaženky
- pre všetkých, ktorí by si chceli v budúcnosti otvoriť vlastný salón krásy a chcú sa na to dôkladne pripraviť
Téma seminára
- AKO SA SPRÁVNE OHODNOTIŤ
- AKO SI SPRÁVNE NASTAVIŤ CENY V SALÓNE
- AKÚ ÚLOHU V TOM HRÁ KONCEPT SALÓNU
- KDO JE VÁŠ IDEÁLNY KLIENT A KDE HO HˇLADA´T
- AKÉ NÁSTROJE PROPAGÁCIE SÚ DNES DOSTUPNÉ
- AKO SI ZOSTAVIŤ CENNÍK V SALÓNE
- AKO UCHOPIŤ DIZAJN SALÓNU S MAŤ HO V SÚLADE S CENNÍKOM A KONCEPTOM
- A mnoho ďaľších praktických tipov z praxe
Miesto konania
Ľanová 10, Bratislava
10:00 - 16:00
Cena
149€
Vrátane občerstvenia a všetkých materiálov.